Célzott hirdetések egy hírportálon

Nagyon szeretek naprakész lenni azzal kapcsolatban, hogy mi történik kis hazánkban, illetve a nagyvilágban. Korábban minden reggel újságolvasással kezdtem a napot a szokásos kávém mellett, mára ez azonban átalakult. Mivel nem szeretném, ha a gyerekeim piszkálnának, mint az apjukat, hogy maradi vagyok, áttértem az elektronikus hírolvasásra, amit végül is nem bántam meg. Gyorsabban meg tudom keresni azt a témát, ami érdekel, és a környezetet is kevésbé terhelem, ha nem papír alapon olvasok híreket, amelyhez töménytelen mennyiségű fát kellene kivágni. Ma már, ha valamit meg szeretnék venni, azt is az internetről rendelem meg, és házhoz hozzák, ez pedig sokkal kényelmesebb, és a napi teendőimmel is jobban összeegyeztethető. A mai keresőknek “hála”, létezik az a jelenség, hogy amire egyszer rákerestél, később a böngésző feldobja neked hirdetés formájában. Ez tud kissé ijesztő is lenni, de néha jól tud jönni, mint például az én esetemben is, ami nemrég történt meg.

A férjem már régóta piszkál, hogy vigyük el a kopottas autónkat polírozásra, mert nagyon sokat segítene a kinézetén, nem tűnne olyan réginek. Én viszont fukar ember lévén ebbe nem szívesen szerettem volna beleegyezni, mert azt gondoltam, hogy a pénzünket lehetne másra is költeni, például a konyhánk felújítására. A férjem nem tágított, erősködött, hogy ő márpedig a autónkat mindenképp ki fogja políroztatni. Tudtam, hogy ebből nem fog engedni, így elkezdtem alternatív, költséghatékony megoldások után nézelődni. Mivel korábban kerestem már rá hasonló kulcsszavakra, ezért a böngésző feldobott egy hirdetést, amikor olvastam a híreket, amely amely autó polírozó szerek garmadáját reklámozta. Úgy voltam vele, hogy nincs vesztenivalóm, ellátogatok az oldalra, hátha véletlen ott lelek rá a megoldásra.

Volt ott sok fajta, de az egyik a többinél jobban felkeltette az érdeklődésem. Ez volt a Sontax termékcsalád, amelyből egy elég komplex kis szettet alakítottak ki, és ezt kínálták eladásra. Szimpatikus volt, de úgy döntöttem, kicsit jobban utánanézek a dolgoknak, és ha jókat olvasok róla, akkor a férjemet meglepem egy ilyen polírozó szettel. Elég meggyőző referenciával rendelkezett, ugyanis több híres autóversenyző tudott nyilatkozni ezeknek a szereknek a hatékonyságáról, mint például Michael Schumacher.

Az ő esetükben fontos, hogy a versenyautójuk mindig kifogástalanul nézzen ki, hisz egyrészt a sajtóban való megjelenés miatt elengedhetetlen, másrészt az autókon található szponzori emblémáknak is rendesen látszaniuk kell. Ha ez nem történik meg, akkor abból nagy konfliktusok tudnak származni, az pedig senkinek sem tesz jót.

Ezek, amiket olvastam, meggyőztek annyira, hogy megrendeljem a férjemnek ezt az autó polírozó szettet. Tudtam, hogy nagyon fog neki örülni, mert sose gondolná rólam, hogy meg fogom lepni azzal a dologgal, amit eddig elleneztem. Nagyon jól sült el az egész, és azt mondta, hogy még így 20 év házasság után is tudok neki meglepetést okozni!